piątek, 25 kwietnia 2014

AAA! IT IS MY B-DAY! :D

Ale ze mnie gapa! Dlaczego? Bo zapomniałam o dacie bardzo dla mnie ważnej. A jaka to data? 15 kwietnia. Czemu jest dla mnie ważna? Czemu jest tak barszo bliska memu sercu? Bo właśnie ROK TEMU zaczęłam pisać bloga! Nie tego, ale mojego pierwszego: austin-and-ally-auslly-mystory.blogspot.com
Jednak teraz się zorientowałam, że minął cały ROK odkąd jestem tutaj z wami! :D Cieszę się jak głupia, bo bardzo mnie to zadowala, że wytrwałam. Zakładając pierwszego bloga postanowiłam, że udowodnię sobie, że tego nie zostawię po jakimś czasie i zrobię to od początku do końca. I wiecie co? UDAŁO MI SIĘ! A wiecie co jest jeszcze bardziej szalone? To, że założyłam jeszcze tego bloga i także zamierzam go napisać do końca :)
Kto się cieszy ze mną? :D Według blogowego liczenia mam oficjalnie rok czynnego stażu xd To dziwne... To tak długo...
I powiedzieć wam coś jeszcze? W tym momencie nie wyobrażam sobie życia bez pisania. Na prawdę :P Czasem łapię się na tym, że mam wielką ochotę coś napisać i, że muszę to napisać xd
Także dziękuję wam za wsparcie, bo to wy daliście mi na początku siłę do tego by to robić. Dziękuję kochani! :*

P.S. Rozdział dziś albo jutro :P
P.S.2. Niedługo powiem wam jaką mam dla was niespodziankę. Bo wiedzcie, że mam ją dla was i już niedługo powiem wam co to jest :D

8 komentarzy:

  1. Awwww, ale ty jesteś słodka! My zawsze ztobą będziemy, WSZYSCY! Uwielbiamy cię ;3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się razem z tobą:) Czytałam tamtego bloga i widać ile serducha w niego włożyłaś<3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się cieszę razem z Tobą !! widać ile dla Ciebie znaczymy , dlatego NIGDY Cie nie opuścimy !
    ~ Julka ~

    OdpowiedzUsuń
  4. My będziemy, ty będziesz. Na zawsze. Na wieki. Razem. Ty i my to jedność. <33333 R5Forever

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cieszę się podwójnie! Oczywiście razem z Tobą, bo to naprawdę bardzo dużo! I jeszcze miałam wtedy urodziny, ale to mniejsza o to. Wspaniale, że jesteś już tyle z nami, i pamiętaj: my zawsze tu będziemy! Czekam na rozdział i na niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥! Gratuluję wytrwałości :3 Ja też będę z Tobą do końca :) I promise! Jakkolwiek to brzmi, ale myślę, że wiesz o co mi chodzi :) czekam na next♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Życzę weny i wytrwałości w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie dziś a może a jutro?! Jak nie zobaczę dzisiaj rozdziału to poznasz mój GNIEW nie no dobra żartuję. Ale wstaw dzisiaj. Ja wstawiłam rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń