środa, 22 stycznia 2014

Yyyy... Kiedy będzie next?

No zapewne zastanawiacie się kiedy będzie next... Ehh...
Nie wiem. Dlaczego?
Bo od dwóch dni leże w domu z gorączką, mam katar i chore gardło. Jestem po prostu wykończona i to nie pomaga mi przy pisaniu rozdziału :( Postram się coś naskrobać, ale najwcześniej rozdział pojawi się jutro, a jak nie to w piątek.
Życzcie mi zdrowia! xd

A tu jest link do teledysku piosenki Miley Cyrus "Ordinary Girl". Wstawiam to, bo z pewnego źródła dowiedziałam się, że tam grają Ross i Riker xd Serio o tym nie wiedziałam! Tak się śmiałam, gdy to oglądałam! Oczywiście, pozytywnie :D

Całuję! :*

http://youtube.com/watch?v=-vHKfwuCrQM

14 komentarzy:

  1. DO ZDROWIA KOCHANA :* <3. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej mi kochana! <3
    Haha ja też nie wiedziałam o tym że tam grają i przez cały teledysk gapiłam się na każdego chłopaka by ogarnąć czy to nie któryś z nich a potem Ross tak ślicznie wyskakuje a ja do siebie ,,Jaka ty jesteś głupia Ewelina, nie widzisz tych dwóch ciach'' *-* xD
    Masz mi wyzdrowieć jasne? ;*
    Ev<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się nami! Poczekamy!
    Zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej szybkoo ;* Nami się nie przejmuj ! ;D Wytrzymamy do następnego ;) Chybaa... ;>

    Zdrowia, zdrowia i jeszcze zdrowia ;D
    Nikki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekać tyle ile będzie trzeba ;3
    Zdrowiej kochana :)
    PS. Uwielbiam ten teledysk XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowieeej!!! Poczekamy tyle ile trzeba. Kiedyś oglądałam ten teledyskbi nawet nie zwróciłam na to uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę zdrowia z całego serduszka <3 współczuję <3 czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje !
    Zostałaś nominowana do Libster Award! Więcej informacji znajdziesz to :http://story-of-lynch-and-marano.blogspot.com/2014/01/libster-award-2.html
    :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowiej jak najszybciej !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ZDRÓWKA ! :D *__*
    Pojawi się dzisiaj rozdział ? :P <3
    ~ Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, ale tylko go skończe :p czyli może za godzinkę się pojawi?

      Usuń
  11. To super !!! Normalnie Kocham cie za to ze piszesz tego bloga ! <3

    OdpowiedzUsuń