sobota, 1 marca 2014

Serpentyny i fanfary xd

Dwa miesiące :3
Dzisiaj blog świętuje! Dzisiaj mijają dwa miesiące od założenia tego bloga! (A tak naprawdę powinniśmy świętować 29, ale że luty tyle dni nie ma to wypada dziś xd) Kto jest podekscytowany? Ja jestem :D I to baaardzo! Dlaczego? Bo jest was tutaj bardzo dużo i każdy z was motywuje mnie swoimi licznymi, długimi oraz czasem mega słodkimi komentarzami! Dziękuje <3

Jak na razie tyle się dzieje:
·21 250 wyświetleń! Yeah!
·36 obserwatorów :3
·536 komentarzy!
·30 postów, a w tym 23 rozdziały
Jesteście kochani! Mam nadzieję, że te wszystkie liczby nadal będą wzrastać :3

Mam teraz DWIE prośby!
Zrobiłam dwie ankiety, które mieszczą się z boku bloga. Byłoby super gdybyście na nie odpowiedzieli.
-Pierwsza ankieta jest dla mnie. Chce wiedzieć ile was czyta mojego bloga. Wiem, że nie każdy komentuje, dlatego proszę was tylko o jedno kliknięcie myszą. To dla mnie bardzo ważne!
-Druga ankieta jest dla was. Pytanie jest czy chielibyście kiedyś, żebym zrobiła jakiś konkurs z nagrodami? Zrobiłabym to dla was, więc chce wiedzieć czy opłaca mi się trudzić z wymyślaniem konkursu xd

Jeszcze raz dziękuję za to, że jesteście ze mną kochani! Mam nadzieję, że jeszcze długo będziemy razem w 'kontakcie' xd
Całuję :*

P.S. Rozdział 23 jest na dole xd

14 komentarzy:

  1. ;* Kocham Twojego bloga i choć nie zawsze komentuję to za każdym razem CZYTAM :3 <33 może nowy rozdział z okazji dwumiesięcznicy? taka sugestia, a morda mi się cieszy jak widzę nowy rozdział :3
    -Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No właśnie. Kiedy?

      Usuń
    2. No nie dzisiaj niestety. może jutro, ale jeszcze nie wiem :/

      Usuń
    3. Prosze dodaj jutro :*

      Usuń
  3. Wszystkiego naj z dwumiesięcznicy tobie i blogowi ;3 Szczęścia i dużooo weny, bo pewnie Ci się przyda ;>

    ~ Uściski i ucałowania
    Nikki ;*

    PS: Wpadnij kiedyś na mojego bloga, oczywiście jak będziesz miała czas: ausllyloveestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ★
    http://raura-i-love.blogspot.com/?m=1
    zapraszam. Blog jest o córce prezydenta ( laura marano ) i motocykliście ( Ross Lynch ). Mam nadzieje że wejdziesz i dasz jakiś ślad po sobie ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będzie rodziałek

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodasz dzisiaj rozdział ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dziś dodam, ale jeśli tak to wieczorem późnym :)

      Usuń
    2. Nie chce byc nachalna ale sie niecierpliwie i nie moge doczekac. Kiedy next?

      Usuń
  7. GIMBAZA ŻĄDZI!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawaj dzisiaj dokończ ten rozdział ♥
    Bo już nie mg się doczekać, zresztą nie tylko ja ♥
    Poprzednich rozdziałów nie komentowałam, przez jakiś czas mnie nie było, potem nadrabiała, a na komentarze czasu nie było. W sumie i tak dobrze, gdybym została pewnie przeczytałabym wszystkie rozdziały 3 raz xD
    Nie wiem, czy brzmi to bardziej zachęcająco, czy nachalnie, ale mam nadzieje że to pierwsze xD
    No i oczywiście gratulacje, tyle wyświetleń, komentarzy!

    OdpowiedzUsuń