wtorek, 18 marca 2014

Konkurs :3

Niedawno pisałam o tym, że w przyszłości zrobię jakiś konkurs to pomyślałam, że mogłabym teraz coś zorganizować :P

Po pierwsze:
To jest na temat bloga (dokładniej ostatniego rozdziału). Pomyślałam, że ci co chcą mogą wysłać mi na MAILA swoją wersję wyprawy na kajaki xd Mam tu na myśli, że napiszecie jakąś sytuacje albo coś co by mogło się zdarzyć. Wiem, że większość chce już Raury (ja też :D) także możecie pisać jakieś sytuacje między nimi. Wszystko jest dozwolone oprócz pocałunku! Bo jeśli ktoś opisze pocałunek to tego na 100% nie wstawie do następnego rozdziału, bo mam już pomysł jak będzie wyglądać ich pocałunek (Tak, tak. Będzie Raura, dobrze mnie znacie xd). Także podsumowując: Chodzi o to, żebyście wysłali mi jakąś sytuacje, która ma się wydarzyć na kajakach, a ja wybiorę najciekawsze i wstawię do następnego rozdziału. Dobra? Ale pamiętajcie - piszcie na MAILA, z komentarzy się nie liczy!
Najlepiej piszcie szybko, to od was zależy kiedy będzie next :P

Po drugie:
Ostatnio jest jakaś moda na pisanie One Shot'ów. Widziałam to już na wielu blogach i pomyślałam 'Czemu nie zrobić tego też u mnie'? Zrobię to, bo uważam, że jest to coś cudownego dla wszystkich. Dla was - bo się rozwijacie, dzielicie się swoim talentem - no i dla mnie - bo mogę podziwiać wasz zapał i wasz talent :3
Także temat one shota jest dowolny, więc po prostu piszcie co chcecie :D
Ale też piszcie tylko na MAILA!!!
Czas trwanja tego konkursu? Hmmm... Może tydzień? Jeszcze nie wiem, zawiadomie was później.

Dla przypomnienia mój mail:
inimitable0922@gmail.com

NAGRODY:
·Za napisanie sytuacji do rozdziału -jeszcze pomyśle. Może promocja bloga?
·Za one shota:
1 miejsce -promocja bloga przez 5 rozdziałów i mogę coś napisać specjalnego dla tej osoby xd
2 miejsce -promocja bloga przez 2 rozdziały i 4 dedyki
3 miejsce -3 dedyki.
No do tego każdy kto zajmie jakieś miejsce dostanie coś specjalnego ode mnie xd (Nad tymi nagrodami się jeszcze zastanawiam, możecie zaproponować jakie mogą być inne, bo ja się na tym totalnie nie znam xd)

Mam nadzieję, że ktoś weźmie udział xd
Całuję! :*

4 komentarze:

  1. Ok,postaram sie przeslac,ale nwm czy dam rade. Fajnie,ze urzadzasz konkurs,i super ze niedlugo zrobisz Raure. Szkoda ze z komentarza sie nie liczy bo obecnie tylko tak moge... Ale trudno,najwyzesz nie wezme udzialu.. sorki,ale nie moge sie powstrzymac... Kiedy next?!

    OdpowiedzUsuń
  2. One shota... jakiegoś wygrzebię + ta sytuacja na kajakach... trochę mi to może zejść, ale jutro się wezmę do roboty! <3 No to czo? Czekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A masz może wp.pl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie mam :/
      Piszcie piszcie, bo juz dostalam propozycje sytuacji na kajakach :P mozliwe, ze zrobie dwa rozdzialy z tymi kajakami, bo moze w jednym sie nie zmieszcxe xd

      Usuń