środa, 21 maja 2014

Moja mała NIESPODZIANKA :D

Jak już w tytule posta napisałam: Mam dla was niespodziankę :) Miesiąc temu wspomniałam, że wam ją niedługo przedstawię i oto jest ten dzień. On już nadszedł! Teraz 21 maja będzie dla mnie kolejną ważną datą do zapamiętania, a dlaczego? Bo w sumie odrobinkę będzie mi bliska ;)

Ale zacznijmy od tego, że od długiego czasu kontaktuję się z taką wariatką, co często mnie rozśmiesza i rozbraja. Wy znacie ją jako Niewidzialną. Tak, tak Niewi! Mówię o tobie :D Wyobraźcie sobie dwie nastolatki rozmawiające ze sobą. Macie przed sobą taki obraz? Świetnie, teraz pomyślcie jak może wyglądać burza mózgów i ogrom śmiechu. Z tego, aż się prosi, aby się zrodziło. I co? Tak się stało :3

Także chciałabym was oficjalnie zaprosić na mojego i Niewi nowego bloga, którego historia została utworzona w naszych głowach kilka miesięcy temu. Dłuuugo musiałyśmy czekać z premierą. Ahh... ta wredna matura :P


Zapraszamy na historię, która, mamy nadzieję, że wam się spodoba :D


WPADAJCIE, już jest prolog! :D


11 komentarzy:

  1. Matko Boska !! ^^ Lepszej niespodzianki być nie mogło :D Uhuu ale zapowiada się ciekawie ! ;*
    Pozdrawiam Ciebie i Niewi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale superowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała niespodzianka?! Mała?! Ty chyba nie rozumiesz znaczenia ,,mała''!
    Dla mnie jest to ogromna niespodzianka!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodziłam i nawet skomentowałam. To cudnie jak dwie moje idolki prowadzą wspólnie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww, na pewno będę czytać! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy! :D Ale pod spodem jest rozdział, więc możecie go przeczytać i skomentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, że macie razem bloga! A kiedy następny rozdział tutaj? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Hmmm na jutro nie dam rady, bo mam MEGA wazne urodziny i szykuje niespodzianke :P Ale sprobuje napisac na czwartek :)

      Usuń
    2. Dzisiaj next ?

      Usuń