niedziela, 3 maja 2015

Koniec balu! 🙊

Hej :D
Jak zauważyliście trochę tu było cicho. Przyczyna jest jedna - egzamin dojrzałości.
Tak, tak, MATURA.
Zmora każdego licealisty i człowieka zarazem, jak jeszcze przez to nie przeszliście to jeszcze was to czeka i no cóż... Nie będę kłamać, będzie to stresujący czas. Dlaczego? Bo wynik z tego egzaminu zaważy na waszej przyszłości, ale nie będę się dziś w to zagłębiać (ALLERT: temat drażliwy i powodujący atak złości XD).
Jutro zaczynam.
Polski podstawa
Matma podstawa.
Angielski podstawa i rozszerzenie.
Matma rozszerzenie.
Geografia roszerzenie.
Angielski ustny.
Polski ustny...
BŁAGAM TRZYMAJCIE KCIUKI! To mi się bardzo przyda :) Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze, ale potrzebuje waszego wsparcia, takiego mentalnego. Dobrze jest wiedzieć, że ktoś za wami stoi, w każdej sytuacji takie coś się sprawdza. 

I do tego osobiście mam jeszcze egzaminy na studia jeszcze do połowy czerwca, zatem nie wiem jak to będzie z moim czasem wolnym i wakacjami, więc nie mogę obiecać, że od razu  po egzaminach maturalnych powrócę do pisania.

Mimo wszystko mam nadzieję, że będziecie trzymać za mnie mocno kciuki i mi kibicować! 

Love you very much! 🌷💜🌺🐱🌸

~In ❤️


19 komentarzy:

  1. OMG Wiem co czujesz, ja mam za rok. :( I aż mnie ciary przechodzą na myśl o maturze rozszerzonej z chemii... Ech... No nic, ale przecież Ty to nie ja ;D I właśnie dlatego jestem przekonana, że pójdzie Ci śpiewająco. Nie martw się, będzie dobrze wierzę w Ciebie i na pewno będę trzymać kciuki ;)
    NO I OCZYWIŚCIE CZEKAM NA TWÓJ WIELKI POWRÓT ;D
    Buźka trzym się In ;*
    ~ Tami (dawniej Wierna) ;) ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na maturze!
    Czekam na next. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na maturze! Masz moje mentalne wsparcie ♥
    Trzymam kciuki, na pewno dasz sobie radę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Trzymam za Cb kciuki, wolę sobie nie wyobrażać co będzie w liceum, albo technikum, boże za rok egzaminy gimnazjalne, potem wybrać szkołę, trochę inny typ stresu ale jednak... Ja nie chcę! Ja nie wiem co wybrać! Tego jest za mało i za dużo za jednym razem ;-; idę płakać. Kurde mać, zboczyłam z tematu! Wierzymy w Cb wszyscy i każdy czeka na powrót wielkiej In! Dlatego miej motywację że każdy ale to każdy na Ciebie czeka moja droga, nie ma opcji że ktoś taki jak ty to zawali ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki!
    I przesyłam Ci moją energięXD
    Hah, masz moje wsparcie mentalne :)
    Ale zdasz:)
    Ja to wiem, i po prostu przyjmij to do wiadomości:)
    I pamiętaj, będzie dobrze!
    No i czekam na powrót!
    Ktoś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia na testach i mam nadzieję, że dostaniesz się na wymarzone studia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy z tobą :) Czy dasz radę?
    Tak, dasz radę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze to wierzyć w siebie! :D Ja jestem pewna, że świetnie Ci pójdzie i trzymam kciuki! :)
    A w bonusie przesyłam fale dobrej energii, tak dla 100% pewności :3
    Oczywiście, nie mogę się również doczekać wznowienia bloga :)
    Także... Trzymaj się i powodzenia! C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam tylko zaprosić na mojego bloga, który opowiada o Laurze Marano, jej zmarłym bracie bliźniaku oraz najlepszej przyjaciółce Hope i jej bracie, który jest wrogiem Laury - Rossie.
    Historia inna niż wszystkie... Nietypowa... Mam nadzieję, że zajrzysz :)
    http://follow-your-dreams-raura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  11. http://plaustinandallyauslly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej kiedy będzie coś nowego ???

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka :) Ja nadal czekam na nowy rozdział na blogu. Jest to bardzo fajna historia i chciałabym poznać ją całą. :) Mam nadzieje że się kiedyś doczekam nowego rozdziału w tej historii. :) Skoro już po maturach i po wynikach z nich to pochwal się na jakie studia startujesz lub dostałaś się. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej kiedy będzie coś nowego ???

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że tego ,,balu" to był dopiero początek ._.
    Ja nadal czekam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że tego ,,balu" to był dopiero początek ._.
    Ja nadal czekam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, będziesz jeszcze tutaj pisać?

    OdpowiedzUsuń