czwartek, 22 stycznia 2015

It is time to say...

Hej :)

Wiem wiem, długo mnie było. Spory czas się nie odzywałam, nie pisałam ani Was nie powiadałam o niczym. A miałam to zrobić gdyby coś się stało. Za to bardzo przepraszam. 
Zapewne domyślacie się co tu napiszę i wcale nie będę wyprowadzać Was z błędu...

Zawieszam bloga do końca matur i wszelkich egzaminów na studia

Tak miało nie być, bardzo chciałam wytrwać, jednak nie udało mi się... Zostały mi 3 miesiące i muszę nadrobić bardzo dużo rzeczy, bo jestem w tyle i nie mam ostatnio czasu na nic. Nawet Ann i Niewi odczuwają to, bo od co najmniej miesiąca czy dwóch prawie nie ma mnie w naszej konferencji. Ciężko jest znaleźć mi czas na zwykłe rozmowy, a co dopiero na pisanie... Ech... Jeszcze mam pare dodatkowych problemów w życiu, że naprawdę nie mam na nic siły. A ostatnie dwie akcje z kopiowaniem mojej twórczości niestety mnie nie podbudowały, wręcz przeciwnie - zastanawiałam się nad rzuceniem tego. Ale dam sobie czas. Do końca marur.

Mam nadzieję, że zrozumiecie i będziecie trzymać kciuki za moje wszystkie egzaminy (a to się przyda, tego nigdy za wiele!) :3

Love ya,
Niedługo znów przybędę!
~In ❤️

P.S. Mam wattpada, na którym postanowiłam umieścić rozdziały z tego bloga i moje one shoty. Także jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam ;)
inimitable_in


16 komentarzy:

  1. ;(
    Okey. Poczekam, rozumiem, ale warto poczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno, ale rozumiem. Matura to nie przelewki.
    Poczekam oczywiście na rozdział, bo innej możliwości nie przewiduję ;) Będę trzymała kciuki ♥
    To.. do napisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem dużo obowiązków mało czasu ... No nic trudno ja na pewno poczekam bo jest na co!
    Codziennie zerkałam na twojego bloga by zobaczyć czy czasem nie ma nowego rozdziału !<3
    Widzisz jak ja kocham twój blog i twoją twórczość ;D !!!
    Nie będę się więcej rozpisywać więc do napisania !!! ;* <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno poczekam:'( Udało mi się wytrzymać 3 misiące to dam radę. Mam nadzieję, że uda ci się z tymi wszystkimi egzaminami. Też mam w tym roku egzamin ale szóstoklasisty. Masakra! Skoro już mam dość to jestem ciekawa co będzie z maturą. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w każdym razie wdzięczna ze powiadomiłaś o swojej decyzji. Człowiek czeka i czeka na rozdział i juz traci nadzieje. Ale o wiele lepiej się czeka ja k się zna powód dla którego nie ma rozdziału. Pozdrawiam i good luck!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja będę namolna i błagam niech będzie rydellington :D i powodzenia z egzaminami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No trudno poczekam cierpliwie na rodział.:( Życzę powodzenia na egzaminach.:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Poczekam ♥
    Matura to bardzo ważna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że zawieszasz no ale tak bywa: lajw is brutal i meni of zasackas jak to mawiają. ..
    Twojego bloga zobaczyłam trzy dni temu, gdy skończyłam czytać historię Ausli (*-*). Twój styl pisania i to jak opisujesz uczucia bochaterów sprawiają, że oczu nie chce mi się odbywać od tej opowieści :)
    Zdążyłam pokochać każdego w tej historii:
    -nasze kochane, bezmózgie małpy (Ell i Rocky) ,,Chcielibyśmyśmy zobaczyć jak płonie namiot!" xD
    -Raurę (ich nienawiść, pobłażliwość, rozejm, przyjaźń, uczucie i miłość)
    -moje trzy buntowniczki (Spence, Delly i Maię)
    -tajemniczego Rikera
    itd.....

    Mam kilka przeczuć co do dalszej części (BO MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE!!!)... Rik i Spence? Rocky i Maia? A Rydel...? Do małpoluda nr 1- Rattlifa ;:)

    Czekam na cb i dalsze losy bohaterów :* Aż mi się łezka w oku kręci :'(

    POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam na mojego bloga ;) http://mojswiatwsrodzwierzat.blogspot.com/

      Usuń
  10. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uch. Czekanie wykańcza. Juz niedługo mam nadzieje. ;) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Uch. Czekanie wykańcza. Juz niedługo mam nadzieje. ;) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia na maturach ja też w tym roku piszę matury więc wiem co to znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuje :) Tobie również! :D a co zdajesz?

      Usuń
  14. wos rozszerzenie a Ty? :) I dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń