poniedziałek, 1 września 2014

ATTENTION! ♥

Czyli tak...
Powracamy do żywych albo raczej umieramy... No nic. W każdym razie dzisiaj był nasz WIELKI POWRÓT DO SZKOŁY (oczywiście kto jak to, bo studenci żądzą się innymi prawami -.- ~ tak, tak złomie, mówię do ciebie xD).
Ktoś się z tego cieszy? No dobra, nie będziemy się oszukiwać... Wiadomo, że wakacje mogłyby potrwać dłużej, ale cóż życie to życie, a my nie żyjemy w bajce. Ech, szkoda :P
Jednak wraz z rozpoczęciem roku szkolnego zaczynają się moje przygotowania do matury. Mam 8 miesięcy. Niby dużo, ale mało - biorąc pod uwagę, że nie wiem co zdawać i czy nie wezmę rozszerzonego przedmiotu, którego nie znam podstaw. Taaa... To ma sens xD
Także... Mój komunikat sprowadza się do tego, że praca nad rozdziałami nie będzie prowadzona tak regularnie jak w ostatnim roku. Raz będą dodawane często, a drugi raz rzadziej. I nie będzie to zależeć ode mnie, bo zbliżają się najcięższe miesiące mojego nastoletniego życia. Oczywiście będę pisać i wstawiać rozdziały, ale chcę was po prostu uprzedzić, że taka sytuacja może nastąpić.
Nie opuszczam was, tego nie mówię. Za bardzo was sobie cenię, żeby to zrobić. Będę was uprzedzać przed jakimiś większymi przerwami w pisaniu, obiecuję.
A jak na razie czekajcie, bo piszę rozdział i powinien pojawić się w tym tygodniu :D
Całuję was kochani!!! ♥
~In ;)

8 komentarzy:

  1. Rozumiem :) Będę czekać ile trzeba ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiemy :D
    Ja tam się cieszę, że jednak nie zawieszasz bloga ^^
    To trzymam kciuki za tą twoją naukę :)
    I czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko B-)
    Czekam na rozdział!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też cieszę się, że nie zawieszasz bloga :) Rozumiem, że matura i w ogóle, bo moja siostra jest w Twoim wieku i uczy się bez przerwy! No nic... Czekam na rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oki, oki :)
    Rozumiemy, poczekamy tyle ile bedzie trzeba ;)
    Spokojnie przygotowuj się do matury, bo to najważniejszy czas :)
    Rozdział w tym tygodniu?? OMG *,* Już się nie mogę doczkać ;)
    Na pewno będzie świetny tak jak wszystkie xD
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Okey, okey... <33
    Ja na pewno będę czekać na rozdzialik :* Hahah... zapewne o tym wiesz :)
    No ale przejdźmy do rzeczy,... mam nadzieję, ( co ja gadam, jestem tg pewna) że zdaaaaasz ^^^^ Haha tak głęboooki w ciebie wierzę... i czekam na neeexta bo w tym tygoniu jest! O.M.G ♥ Skaczę az do sufituuu *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiemy kochanie <3 Mam nadzieję że wszyscy wytrzymają, bynajmniej mnie to nie będzie przeszkadzać. Powodzenia w szkole :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem :) I poczekam, przygotowuj się w spokoju, cieszę się, że nie zawieszasz bloga <3 I rozdział w TYM TYGODNIU! Aaaaa :D
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń