niedziela, 29 grudnia 2013

Prolog

*Laura*
Ludzie mówią, że człowiek musi sam wybrać swoją drogę. Drogę, którą zamierza iść przez swoje życie. Niektórym, aby znaleźć swoją ścieżke, zajmuje to cały ich żywot. Jednym się powodzi, a innym nie. Mówią też, że aby znaleźć swoją drogę trzeba najpierw odnaleźć samego siebie. Na początku trzeba wybrać się w długą i ciekawą podróż wgłąb samego siebie, aby później móc podjąć kolejny krok. Krok przybliżający nas do swojego celu.
Mówią także, że aby stać się dorosłym trzeba się usamodzielnić, zrobić coś na własną rękę. Zacząć pracować, wyprowadzić się od rodziców lub, po prostu, wyjechać, oddalić się w nieznaną dla siebie przestrzeń i ją odkryć.
Tak też zrobiłam.
W pogoni za pragnieniem odnalezienia siebie i stania się dojrzałą osobą po prostu wyruszyłam w podróż. Może inny stan w moim ojczystym kraju nie jest tak daleko od mojego domu, ale i tak czuję jakbym jechała w nieznane. I tak też jest.
Zawsze pragnęłam zwiedzać świat. Przyszła okazja podróży do Los Angeles na całe wakacje. Nie odmówiłam. Pytanie: Po co właśnie tam zmierzam? Odpowiedź jest prosta - jadę udowodnić sobie, że potrafię dokonać czegoś na moją własną rękę.
Patrząc na białe piękne chmury wiszące na niebie, a zarazem znajdujące się tuż obok mnie, rozmyślałam o mojej podróży. Siedząc tak na fotelu w samolocie odcięłam się od świata. Marzeniami i swoimi pragnieniami wybiegałam poza granice wyobraźni. Rozpierało mnie uczucie szczęścia. Niedługo dotrę do miasta, w którym udowodnię sobie, że jestem twarda i nieugięta. Za parę godzin ujrzę moją siostrę po roku nie widzenia się. Tęskniłam, to jest to co na pewno powiem jej, gdy ją zobaczę.
Wszystko się zmieni. Ja się zmienię.
Widząc zachodzące słońce za szybą w małym oknie pogrążyłam się w swoich myślach i usnęłam.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Siema :*
Wiem wiem, krótki prolog, ale to dopiero początek. Jeżeli będziecie czytać to dajcie mi znać komentarzem. Proszę! A jeśli doczekam się odzewu to może wstawię 1 rozdział? :D
Całuję! :*

11 komentarzy:

  1. Hmm...Może i krótki ale Fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny prolog krótki ale ciekawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty jesteś... Jakimś stworzeniem naprzyrodzonym!! Jak można tak świetnie pisać?!
    Prolog jest fantastyczny *___*
    Nie mogę się doczekać, co dalej
    ~Kasia<3

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaa *_____*
    Świetny ^^
    Czekam na pierwszy rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay!
    Kooocham cię jako autorkę nie mogę się doczekać 1 rozdziału c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę!! ;) Dodasz dzisiaj next?? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam... Jak ten o Auslly i Dallasie.... Jak ja go nienawidze....

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się...... ZAJEBISCIE
    Krótki, ale jest ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarąbisty prolog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ałała, aż mnie łepetyna boli od tej świetności xD
    ŚWIETNE ;*
    Życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń